Πίνακας ελέγχου του καταστήματος (Shop Dashboard)

 


Περιεχόμενα:

Στατιστικά  | Κόστος  | Ποσοτικοποιημένες πωλήσεις και συναλλαγές  | Τα εικονίδια και οι έννοιές τους  | COS  | Τιμή COS ανά κατηγορίες  | Εξαγωγή δεδομένων  | Ρυθμίσεις CPC  | COS ανά κατηγορίες  | Προσφορά  | Τελική τιμή ανά κλικ  | Απόκρυψη μεμονωμένων προϊόντων  | Ειδοποίηση κόστους  | Έξοδα αποστολής  | Αλλαγές ροής XML  | Στοιχεία τιμολόγησης και χρέωσης

Στατιστικά

Στην καρτέλα στατιστικών στοιχείων της επισκόπησης καταστήματος, μπορείτε να παρακολουθείτε την απόδοση της καμπάνιας σας για την επιλεγμένη περίοδο. Μπορείτε να επιλέξετε από προκαθορισμένες χρονικές περιόδους ή να προβάλετε αυθαίρετα επιλεγμένες. Τα στατιστικά στοιχεία μπορούν να φιλτραριστούν κατά την ημερομηνία των κλικ, κατηγορίες ή προϊόντα με τα περισσότερα κλικ, καθώς και κατά τιμές κλικ. Στη συνέχεια, οι επιλεγμένες αναφορές (reports) μπορούν να προβληθούν ανά ημέρα, μήνα ή έτος.

Εάν έχετε ενεργοποιήσει την αυτόματη βελτιστοποίηση μετατροπών(conversion) ,θα δείτε στην αναφορά σας όχι μόνο το κόστος της καμπάνιας, αλλά και τα έσοδα, τον αριθμό των συναλλαγών, την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας μέσω της μέτρησης COS (κόστος πωλήσεων), από την ημέρα που συνδέθηκε η διαχείριση της FAVI στο GA4 σας.

Κατά την αξιολόγηση μιας καμπάνιας, συνιστούμε να επιλέξετε μια χρονική περίοδο που δεν περιλαμβάνει το χθες, καθώς η συλλογή δεδομένων στο GA4 μπορεί να διαρκέσει έως και 48 ώρες. Έτσι, το χθεσινό κόστος μπορεί να μην είναι ακριβές.

 zvolte časové období (2)

Κόστη

Το συνολικό κόστος εξαρτάται από τον αριθμό των κλικ που δημιουργούνται και με ποιο κόστος ανά κλικ, σε μια δεδομένη χρονική περίοδο. Το κόστος μπορεί να ρυθμιστεί ελέγχοντας τον αριθμό των προϊόντων που περιλαμβάνονται και μέσω των ρυθμίσεων CPC (κόστος ανά κλικ).

Ποσοτικοποιημένες πωλήσεις και συναλλαγές

Τα έσοδα που δημιουργούνται από την πηγή FAVI με βάση το μοντέλο μη άμεσης απόδοσης τελευταίου κλικ προσδιορίζονται ποσοτικά με μη μετρημένες επισκέψεις στο Google Analytics 4.

Οι πωλήσεις και το COS (κόστος πωλήσεων) θα εμφανίζονται στην επισκόπηση καταστήματος μόνο εάν έχετε ρυθμίσει την αυτόματη βελτιστοποίηση μετατροπών (conversions).

Για τα πιο ρεαλιστικά δεδομένα της αποδοτικότητας της καμπάνιας, ποσοτικοποιούνται οι πωλήσεις και οι συναλλαγές. Αυτό καθιστά δυνατή τη στόχευση πραγματικών COS (κόστων πωλήσεων), ακόμη και σε cookies bars ή άλλους τεχνικούς περιορισμούς που συχνά εμποδίζουν την πλήρη μέτρηση δεδομένων.

Για να προσδιορίσει τον παράγοντα ποσοτικοποίησης, το σύστημά μας συγκρίνει τον αριθμό των κλικ με τα δεδομένα επίσκεψης από την πηγή "favi" στο GA4.

Τα εικονίδια και η σημασία τους

 

info-2-xxl

Ποσοτικοποιήθηκε με τον συντελεστή

Αυτός ο συνδυασμός εικονιδίου και συντελεστή σημαίνει ότι έχουμε τουλάχιστον το 50% των δεδομένων επίσκεψης σύμφωνα με το "utm_term" από το GA4 για μια συγκεκριμένη ημέρα. Ανάλογα με την αναλογία των κλικ, προσδιορίζεται ένας συντελεστής μεταξύ 1-2, ο οποίος στη συνέχεια χρησιμοποιείται για την ποσοτικοποίηση των πωλήσεων και των συναλλαγών.

Εάν έχουμε το 100% των δεδομένων επισκέψεων, δεν χρειάζεται να ποσοτικοποιήσουμε (δεν υπάρχει απώλεια δεδομένων πωλήσεων και συναλλαγών) και επομένως ο συντελεστής είναι ίσος με 1.

info-2-xxl_(2)

Ελλιπή δεδομένα του Google Analytics 4 για επισκέψεις από την πηγή FAVI για την ποσοτικοποίηση των πωλήσεων

Αυτό το εικονίδιο υποδεικνύει ότι δεν έχουμε τα περισσότερα από τα δεδομένα επίσκεψης κατά "utm_term" από το GA4 για μια συγκεκριμένη ημέρα για ποσοτικοποίηση στο 100%.

Στη συνέχεια, οι πωλήσεις εμφανίζονται όπως μετρήθηκαν στο GA4 με βάση το μοντέλο μη άμεσης απόδοσης τελευταίου κλικ.

Οι κύριοι λόγοι για ελλιπείς μετρήσεις είναι συνήθως:
  • η απουσία της πηγής UTM "favi" ή/και όρος UTM που δημιουργείται από το favi στη διεύθυνση url μετά από κλικ για αποθήκευση
  • η''Αυστηρή γραμμή Cookies ''  (cookie bar )
  • ότι οι χρήστες μπλοκάρουν το GA4 με AdBlockers κ.λπ

    info-2-xxl_(1)

Χαμηλός αριθμός κλικ για ποσοτικοποίηση των πωλήσεων

Η ''τιμή'' για ποσοτικοποίηση είναι τουλάχιστον 50 κλικ/ημέρα. Εάν λαμβάνετε λιγότερα από 50 κλικ/ημέρα, δεν θα υπάρξει ποσοτικοποίηση εσόδων και τα έσοδα θα εμφανίζονται όπως υπολογίζονται στο GA4 με βάση το μοντέλο μη άμεσης απόδοσης τελευταίου κλικ.

Κόστος Πωλήσεων 

Το COS (Κόστος πωλήσεων) υποδεικνύει την αναλογία των εσόδων προς τις δαπάνες CPC και παρέχει μια ένδειξη ως προς την οικονομική αποτελεσματικότητα της προώθησής σας. Με άλλα λόγια, η μέτρηση σας λέει ποιο ποσοστό των εσόδων σας (αξία μετατροπής/conversion value) έχετε δαπανήσει για το κόστος διαφήμισης.

Τιμή COS (κόστος πωλήσεων) ανά κατηγορίες

Στην καρτέλα Στατιστικά → Κατηγορίες, στην τελευταία στήλη, μπορείτε να βρείτε την αξία COS (κόστος πωλήσεων) ανά μεμονωμένη κατηγορία του e-shop σας. Πρέπει να επιλέξετε μια χρονική περίοδο τουλάχιστον 7 ημερών ή άλλη επιθυμητή περίοδο και μπορείτε εύκολα να αξιολογήσετε την απόδοση και επίσης να προσαρμόσετε την απόδοση της καμπάνιας υποβάλλοντας προσφορές (bidding) ή αποκλείοντας συγκεκριμένες κατηγορίες στη ροή XML.

Today

Εξαγωγή δεδομένων

Στον πίνακα ελέγχου του καταστήματός σας (dashboard), μπορείτε επίσης να πραγματοποιήσετε λήψη μιας επισκόπησης του κόστους για τα μεμονωμένα προϊόντα, η οποία θα σας βοηθήσει να αξιολογήσετε αναδρομικά την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας.

Θα έχετε πάντα διαθέσιμα τα δεδομένα από τον προηγούμενο μήνα στην αρχή του επόμενου μήνα.

Τα δεδομένα μεταφορτώνονται αυτόματα σε ένα αρχείο CSV, το οποίο μπορεί εύκολα να μετατραπεί σε έναν καθαρό πίνακα επιλέγοντας Αρχείο - Άδειο βιβλίο εργασίας - Δεδομένα - Z Text/CSV - επιλέξτε το αρχείο λήψης - Φόρτωση. Εάν είναι απαραίτητο, μπορείτε φυσικά να επικοινωνήσετε με τον διαχειριστή του λογαριασμού σας.

Návrh bez názvu-1

Ρυθμίσεις CPC (κόστος ανά κλικ)

Για να προσαρμόσετε το CPC, μεταβείτε στην καρτέλα "Κάντε κλικ στις τιμές" στην επισκόπηση καταστήματος, δείτε την παρακάτω εικόνα.

zvolte časové období (3)-1

Εδώ έχετε 3 τρόπους υποβολής προσφοράς (bidding):
  • σε προϊόντα σε απόθεμα
  • για ολόκληρες κατηγορίες
  • σε συγκεκριμένα προϊόντα.

Πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο υποβολής προσφορών( bidding) μπορείτε να βρείτε στις μεμονωμένες καρτέλες απευθείας στη διαχείριση. Η υποβολή προσφορών μπορεί να γίνει μόνο μέσω της διοίκησης προς το παρόν. Τα CPC από τη ροή XML δεν αναλαμβάνονται. Εάν δεν συμπληρωθεί το πεδίο CPC, λαμβάνεται αυτόματα η ελάχιστη τιμή για την κατηγορία. Αφού ορίσετε ένα νέο CPC, η αλλαγή θα αντικατοπτρίζεται στο ποσό της θέσης μέσα σε λίγα λεπτά.

 

Εξερευνήστε το Χάρτη Αποφάσεων εδώ

 


Τα ελάχιστα ισχύοντα CPC ορίζονται σε επίπεδο κατηγορίας, με βάση τη συνολική απόδοση και ανταγωνιστικότητά τους. Αυτές οι τιμές μπορούν να αλλάξουν αυτόματα (μείωση και αύξηση) για να προσαρμοστούν στις τρέχουσες συνθήκες της αγοράς και την εποχικότητα, ώστε να διασφαλιστεί η βέλτιστη κίνηση.

Τα τρέχοντα ελάχιστα CPC δημοσιεύονται στην επισκόπηση κατηγορίας για τη συγκεκριμένη χώρα και στην επισκόπηση καταστήματος στη διαδρομή "Κόστος ανά κλικ" > "Προσφορά κατηγορίας". Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις αλλαγές στα CPC, κάντε κλικ εδώ εάν σας ενδιαφέρει.

COS (Κόστος Πωλήσεων) ανά κατηγορίες

Το COS που αναγράφεται ανά κατηγορίες θα σας βοηθήσει να ορίσετε τη βολική τιμή ανά κλικ. Τα δεδομένα στην τελευταία στήλη θα σας πουν ποια κατηγορία να υποστηρίξετε στην υποβολή προσφορών ή αντίστροφα, ποιά να καταργήσετε στη ροή XML. Συνιστάται να φτάσετε το προτεινόμενο CPC με σταδιακό ρυθμό και να το παρακολουθείτε συνεχώς. Η τιμή COS που εμφανίζεται σε αυτήν τη στήλη αφορά τις τελευταίες 30 ημέρες.

Minimum CMC price in the category (1)

Υποβολή Προσφοράς για προϊόντα σε απόθεμα

Τα προϊόντα σε απόθεμα δημιουργούν συνήθως υψηλότερο ποσοστό μετατροπών (conversion rate). Η υποβολή προσφορών για αυτήν την ομάδα προϊόντων θα ενισχύσει τόσο την προβολή όσο και την εμπορευσιμότητα τους. Το κόστος των κλικ σε προϊόντα σε απόθεμα μπορεί να αυξηθεί κατά τον συντελεστή 1,25, 1,50, 1,75 ή 2. Ο προστιθέμενος συντελεστής βασίζεται στην καθορισμένη προσφορά CPC.

Για παράδειγμα, εάν ορίσετε μια ελάχιστη προσφορά κόστους ανά κλικ (CPC) και έναν συντελεστή αύξησης κόστους ανά κλικ (CPC) κατά 1,5 για προϊόντα που βρίσκονται σε απόθεμα, το κόστος του ''κόστους ανά κλικ'' θα είναι:

1 x 0,5 € (ελάχ. CPC) *1,5 = 0,75 €

Υποβολή Προσφοράς (Bidding) για ολόκληρες κατηγορίες

Το CPC μπορεί να αυξηθεί για ολόκληρες κατηγορίες προϊόντων. Οι υψηλότερες τιμές θα ενισχύσουν τις πωλήσεις προϊόντων στις επιλεγμένες κατηγορίες και θα αυξήσουν επίσης τις θέσεις των προϊόντων σας στις εν λόγω κατηγορίες.

Υποβολή Προσφοράς (Bidding) για μεμονωμένα προϊόντα

Μπορείτε να αυξήσετε το CPC οποιουδήποτε μεμονωμένου προϊόντος. Η υποβολή προσφορών θα βελτιώσει τη θέση των επιλεγμένων προϊόντων στον κατάλογο και θα αυξήσει την εμπορευσιμότητα τους. Δεδομένου ότι πρόκειται για μια πιο συγκεκριμένη ρύθμιση, η υποβολή προσφορών για μεμονωμένα προϊόντα έχει μεγαλύτερη βαρύτητα από την υποβολή προσφορών για ολόκληρες κατηγορίες. Η μεμονωμένη τιμή προϊόντος που ορίζετε έχει προτεραιότητα έναντι της τιμής που έχει οριστεί για την κατηγορία στην οποία ανήκει το προϊόν.

Τι καθορίζει την τελική τιμή για ένα κλικ προϊόντος;

Εάν έχετε ορίσει μια προσφορά για μια ολόκληρη κατηγορία, αλλά έχετε ορίσει μια διαφορετική προσφορά για ένα μεμονωμένο προϊόν εντός της εν λόγω κατηγορίας, η μεμονωμένη προσφορά προϊόντος θα έχει πάντα προτεραιότητα – ακόμα κι αν η προσφορά μεμονωμένου προϊόντος είναι χαμηλότερη. Για παράδειγμα:
– Έχετε ορίσει μια προσφορά κατηγορίας για ολόκληρη την κατηγορία «Καρέκλα» στην αξία του 1 EUR
– Ωστόσο, επιλέξατε να ορίσετε μια μεμονωμένη προσφορά προϊόντος στην «Καρέκλα X» ύψους 0,5 EUR
– Η τελική τιμή κλικ του «ΚαρέκλαX» θα είναι 0,5 EUR
Αυτό σας επιτρέπει να αυξήσετε ή να μειώσετε επιλεκτικά το CPC του μεμονωμένου προϊόντος, προκειμένου να καλύψετε στις απαιτήσεις σας.

Το CPC που ορίζετε είναι χωρίς ΦΠΑ.

Απόκρυψη μεμονωμένων προϊόντων

Στην καρτέλα Κόστος ανά κλικ > Προσφορά προϊόντων (bidding on product tab), μπορείτε να δείτε την επιλογή απόκρυψης μεμονωμένων προϊόντων από την καμπάνια - η ρύθμιση ορατότητας/προβολής προσαρμόζεται μέσω ενός διακόπτη εναλλαγής. Από τη στιγμή που ένα προϊόν αποκρύπτεται, αποκλείεται από τον κατάλογο για 30 ημέρες (εκτός εάν επανενεργοποιηθεί χειροκίνητα). Μετά την περίοδο των 30 ημερών, τα προϊόντα θα αποκατασταθούν αυτόματα και θα επιστραφούν στον κατάλογο.

Statistiky (16)

Μπορείτε να φιλτράρετε τα προϊόντα για να βρείτε εύκολα αυτό που ψάχνετε να αποκρύψετε. Μεταξύ άλλων, μπορείτε να φιλτράρετε ανά κατηγορία προϊόντος, τιμή, όνομα ή εάν το προϊόν είναι ορατό ή κρυφό.

Τα κύρια πλεονεκτήματα αυτού του νέου χαρακτηριστικού είναι:

  • Εύκολη διαχείριση προϊόντων χωρίς την ανάγκη τροποποίησης της ροής του προϊόντος.
  • Οι απενεργοποιημένες κατηγορίες μπορούν να επιστραφούν στον κατάλογο και η εστίαση μπορεί να δοθεί αποκλειστικά στην παύση συγκεκριμένων/μεμονομένων προϊόντων.

Συνιστούμε να ελέγχετε τακτικά την καρτέλα Στατιστικά στοιχεία - Προϊόντα για μια επιλεγμένη χρονική περίοδο για να αποκτήσετε πρόσβαση στα στατιστικά στοιχεία μεμονωμένων προϊόντων.

Ρύθμιση ειδοποίησης κόστους

Κάτω από την καρτέλα Ρυθμίσεις > Ειδοποίηση κόστους στον πίνακα ελέγχου του καταστήματός σας, μπορείτε να ορίσετε ειδοποιήσεις για την επίτευξη του μηνιαίου κόστους καμπάνιας, δίνοντάς σας τη δυνατότητα να ελέγχετε αποτελεσματικά τα έξοδα της καμπάνιας.

Statistiky (17)

Αφού φτάσετε το 80 % του καθορισμένου προϋπολογισμού, θα σταλεί μια αυτόματη ειδοποίηση στη διεύθυνση email σας. Θα λάβετε μια δεύτερη ειδοποίηση αφού φτάσετε το όριο του 100%. Ωστόσο, η καμπάνια δεν θα τεθεί αυτόματα σε παύση.

Εάν η καμπάνια αποφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα, συνιστούμε να μην την θέσετε σε παύση, καθώς η σταθερότητα της εμφάνισης του προϊόντος είναι ζωτικής σημασίας για τη συνολική απόδοση της καμπάνιας.

Εάν θέλετε να διακόψετε την καμπάνια, επικοινωνήστε με τον διαχειριστή του λογαριασμού σας FAVI.

Ρύθμιση του κόστους αποστολής

Στην καρτέλα Ρυθμίσεις > Παράδοση, μπορείτε να ορίσετε τη φθηνότερη τιμή αποστολής σε μια υποδεικνυόμενη διεύθυνση καθώς και δωρεάν αποστολή για προϊόντα σε μια συγκεκριμένη τιμή.

  • Η φθηνότερη τιμή αποστολής στην υποδεικνυόμενη διεύθυνση- εδώ, είναι απαραίτητο να συμπεριλάβετε την τιμή αποστολής στη διεύθυνση του παραλήπτη, όχι μια τιμή παράδοσης σε σημείο παραλαβής. Αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό στοιχείο στη διαχείριση καταλόγου FAVI.

  • Δωρεάν αποστολή για προϊόντα πέρα ​​από - εάν παρέχετε τις λεπτομέρειες δωρεάν αποστολής, θα εμφανιστεί μια "ετικέτα δωρεάν αποστολής" στον κατάλογο για τα προϊόντα των οποίων το κόστος υπερβαίνει το καθορισμένο όριο. Η ετικέτα αυξάνει την ελκυστικότητα των προϊόντων και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για το φιλτράρισμα των προϊόντων στον κατάλογο.

    Statistiky (18)

Εάν τα έξοδα αποστολής σας δεν είναι ενοποιημένα, συνιστούμε να προσθέσετε τις πληροφορίες αποστολής απευθείας στη ροή XML σας. Τα δεδομένα που περιλαμβάνονται στη ροή XML θα έχουν πάντα προτεραιότητα έναντι των ρυθμίσεων στον πίνακα ελέγχου του καταστήματός σας.

Είτε παρέχετε τις πληροφορίες αποστολής μέσω του πίνακα ελέγχου καταστήματος είτε μέσω ροής XML, είναι απαραίτητο να διασφαλίσετε ότι οι πληροφορίες που περιλαμβάνονται είναι ακριβείς και αντιστοιχούν στις πληροφορίες στον ιστότοπό σας.

Πού να βρείτε τη ροή XML και πώς να την ανταλλάξετε με μία άλλη

Μπορείτε να βρείτε τη ροή XML στον πίνακα διαχείρισης στην ενότητα "Ρυθμίσεις" και "Ροή XML", ακριβώς δίπλα στην καρτέλα στοιχεία κοστολόγησης. Εδώ, θα βρείτε τη διεύθυνση URL για την τρέχουσα ροή XML και μπορείτε εύκολα να ελέγξετε αν είναι ενημερωμένη.

Εάν πρέπει να αλλάξετε τη διεύθυνση URL της ροής, βεβαιωθείτε ότι η νέα ροή περιέχει τα ίδια αναγνωριστικά προϊόντων (products ID's)για να αποφύγετε την απώλεια ιστορικού και στείλτε τη νέα διεύθυνση URL στην επαφή σας στη Favi.

Πού μπορείτε να βρείτε την επισκόπηση των λεπτομερειών τιμολόγησης και χρέωσης στον πίνακα ελέγχου σας και πώς να κάνετε αλλαγές

Η καρτέλα Τιμολόγηση →  Τιμολόγια παρέχει μια επισκόπηση των εκδοθέντων τιμολογίων. Στον πίνακα που παρέχουμε, μπορείτε να δείτε πληροφορίες σχετικά με τα εκδοθέντα τιμολόγια, συμπεριλαμβανομένης της κατάστασης πληρωμής καθώς και την επιλογή λήψης μεμονωμένων τιμολογίων από μια συγκεκριμένη περίοδο.

Invoicing - Invoices Eng

Μπορείτε επίσης να αποκτήσετε πρόσβαση στα στοιχεία τιμολόγησης που έχουμε αυτήν τη στιγμή στο αρχείο σας μέσω της καρτέλας Τιμολόγηση → Λεπτομέρειες τιμολόγησης. Για να τα αλλάξετε ή να τα προσαρμόσετε,παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον διαχειριστή του λογαριασμού σας.

Invoicing - Billing details Eng.

Εάν υπάρχουν ληξιπρόθεσμα τιμολόγια, θα δείτε μια κίτρινη ειδοποίηση στον πίνακα ελέγχου (dashboard) του καταστήματός σας. Σε αυτήν την περίπτωση, επικοινωνήστε με τον διαχειριστή του λογαριασμού σας.

Alert Eng